CHHORII MOVIE REVIEW WITH LINK




Cerita seram yang sedih. 


Ada pasangan suami isteri ni terpaksa duduk dalam ladang tebu sebab suami dia ada hutang ahlong. Sebab diorang tak dapat nak bayar dalam masa 24jam, isteri dia ajak lari ke tempat yang terpencil sementara diorang dapat duit. 


Kat dalam ladang tu ade sebuah rumah yang sangat naif. Cuma ada 1 katil bujang. Air bersih pun perlu guna pam air. 


Nasib baik ada isteri kepada driver diorang yang akan datang belah pagi untuk mudahkan urusan isteri dia yang tengah sarat mengandung. 


Makin hari si isteri rasa makin pelik. Macam ada sesuatu yang tak kena. Tambahan pula dengan kedatangan roh 3 budak lelaki. 


Si isteri tak percaya 3 budak lelaki tu hantu sebab dia mmg suka budak2. 


Isteri si driver tu dah larang jangan dengar ape2 atau pergi ke dalam ladang tebu selama 3 hari. Kalau lepas 3 haru dia ok maknanya dia selamant. Kalau dia keluar rumah dan ikot suara hantu perempuan tu, dia akan mati dengan membelah perut sendiri. 


3 hari dia sendiri. Dia pun naik gila tak boleh bezakan mana yang betul atau pun hanya ilusi. 


Isteri driver tu ada cerita yang anak lelaki dia berkahwin dengan ahli sihir. Sebab tu lah dia kena jalani upacara 3 hari tu. 


Rupa rupanya ada kisah di sebalik nya yang sangat menyayat hati korang. 


Agak2 isteri yang keseorangn 3 hari tu mati atau hidup?


Siapa perempuan pakai sari yang sentiasa tutup muka dia tu dengan 3 budak lelaki tu sebenarnya? 


Tajuk movie: Chhori (2021)

Durasi: 2 jam 9 minit 

Imdb rate: 7.1/10 


Sis tengok fullmovie kat PRIME AMAZON. 


link freewatch boleh tekan di sini 

‼️‼️‼️TEKAN SINI UNTUK FREEWATCH ‼️‼️


#norareviewmovie


Best jugak movie dia. Jalan cerita dia tak boleh nak agak apa punca sebenar. Memang nak kena tengok dari awal sampai habiss. Ending dia sedih tapi puas.





Comments