Konvoi Backhoe 2014 di Perlis [12 Gambar Jengkaut Merdeka] - Denhanda

26 Aug 2014

Konvoi Backhoe 2014 di Perlis [12 Gambar Jengkaut Merdeka]

selalu kita dengar konvoi kereta, moto, moto besar, basikal 
belum pernah lagi kita dengar atau tengok konvoi backhoe kan?
backhoe ni banyak kat perlis ni sebab macam macam guna 
kalau rumah kita ada 2 3 biji moto / kereta
tapi kalau kat perlis rileks je ada 2 3 biji backhoe 

so, perlis ada program konvoi disertai 16 biji backhoe persendirian
ini tak di hias tau . hanya letak bendera malaysia je 
untuk bulan kemerdekaan ni diorang menunjukkan bangga pada negara dengan mengadakan konvoi backhoe

so, malas MG nak membebel .
let the picture tell the story 
















haa? amacam ?
rare kan? tengok gambar pun teruja, apatah lagi kalau kita sendiri yg berada di sana kan?
gambar-gambar ini adalah kiriman kawan MG yg berada di tempat kejadian
dia nak MG share dengan semua yg tak dapat sama sama menjayakan konvoi backhoe ni.

psst! 
cantik jugak backhoe ni kan?

No comments:

Post a Comment

Rakan Google+

Rakan Blogger