Bunga ke ayam ni? - Denhanda

26 Oct 2013

Bunga ke ayam ni?


tgk? ni jambangan bunga ke ayam?
MG sekali tgk macam bunga, rupaya ayam bungkus surat kabau . haha..
comel an?


gambar ayam bungkus ni member MG share
dia cikgu kat sarawak tuha
then semua ayam bungkus surat kabau ni boleh dapat di pasar besar sibu, sarawak
mmg rare gile
motif bungkus surat kabau?

sebab yg jual ni mostly non muslim then yg muslim boleh la bawk balik sembelih sendiri
kalau xreti sembelih makan jela ikan
bungkus dlm surat kabau jugak tapi tayah sembelih
hehe

comel kan?
haha..
kalau MG bwak balik bela
tak sampai hati lak nk sembelih
nemok2 lak tu ayam dia ..

11 comments:

  1. Ni bukan bunga taik ayam tapi bunga kepala ayam.... hahaha

    ReplyDelete
  2. biasa orang yang jual ayam idup ni , ayam tu ayam kampung. Elok pulak ayam2 tu ye duduk elok je bertingkek tingkek atas badan masing2 hehehehe

    ReplyDelete
  3. cara dia jual cmtu ea? style lah. haha

    ReplyDelete
  4. ayam kampung mmg berkhasiat ^_^

    ReplyDelete
  5. Assalam.. comel pulak bila ayam2 tu dibuat camgitu.. hehee. Nice sharing.. :)

    ReplyDelete
  6. bungkus bg senang nk bawa pulang.. mcm2 kan..

    ReplyDelete
  7. hahahaha.. 1st time nengok rupa ni.. comel lea pulak.. heee.. pernah beli ayam untuk semmelih tapi sama gak, pastu kesian terus buat bela.. ha3

    ReplyDelete
  8. cmni cara pun ada ke?berseni sungguh penjual ayam di Sarawak sana ye

    ReplyDelete
  9. tak pasti la cukup berani atau tak nk bawak balek ayam dalam surat kabau ni haa..ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. kepit kat celah ketiak je ..hehe :)

      Delete

Rakan Google+

Rakan Blogger