SHAMPOO SANTAN AMPANG KUALA PILAH - Denhanda

8 Jun 2017

SHAMPOO SANTAN AMPANG KUALA PILAH

No automatic alt text available.


1 BOTOL RM29
2 BOTOL RM55
3 BOTOL RM87


FREE POSTAGE *untuk 3 botol 
FREE SAMPUL RAYA
FREE FRIDGE MAGNET
FREE "GIFT"


BERMINAT?

SMS/WASAP "SHAMPOO SANTAN" KE 014-9130342


Image may contain: one or more people, people sitting and table

No automatic alt text available.


SHAMPOO SANTAN MASUK TV🔥
Kalau dah masuk tv tu maknanya PRODUK BAGUS LAH KAN? ☺️
Produk bumiputera homemade 👍🏻
Produk natural 👍🏻
Tidak ada bahan kimia bahaya 😍

Jom cuba 1 botol ?
PROMOSI HARGA BULAN RAMADHAN ☺️




Apa beza shampoo santan dengan shampoo komersil?

1. Guna surfactant yang berbeza. Shampoo komersil guna surfactant SLS. SLS ni dipeebuat dari minyak petroleum & harganya sangatlah murah berbanding betaine.

2. Shampoo santan guna minyak pati asli bukan minyak pewangi biasa. Minyak pati ni memang harganya mahal. Kalau tau jenama Young Living pergi survey harga minyak pati 15ml RM60. Minyak pati mempunyai khasiat yanh teraendiri selain baunya yang wangi. Beza pewangi yang dicampur dalam shampoo komersil adalah pewangi sintetik.
3. Shampoo komersil biasa guna silikon nak bagi efek licin & lembut. Shampoo santan tak perlu sebab guna minyak kelapa.
4. Shampoo komersil biasa mana ada guna santan. Shampoo santan guna santan asli. Kalo nak banding trylah guna santan setiap 2 hari sekali. Mau tak rabak duit. Santan je dah berapa. Tak kan setiap kali guna nak kena beli santan.



No comments:

Post a Comment

Rakan Google+

Rakan Blogger