GAJI MENTERI DI MALAYSIA - Denhanda

13 Nov 2016

GAJI MENTERI DI MALAYSIA



Nah ambik!
semua free
yang rakyat ni mati tercekik semua nak cut depa duk senang lenang je.

sikit2 dahlah.

tu macam RUMAH TERBUKA MENTERI tiap tahun tu tak perlu lah bagi elaun.

gaji+elaun bulan2 banyak kot.

simpan lah sikit2 kot nak buat RUMAH TERBUKA.

kenapalah rakyat kena tanggung semua ni..


memang tak nampak rakyat malaysia susah 


TOL NAIK - kena jalan juga. takan nak duk rumah je
MINYAK NAIK - kena masak juga takan hari2 nak makan kedai
GST - kena bayar juga tak bayar kang kena buang daerah plak ! hahaha

dan macam2 lagilah ..


BR1M tu tak perlulah bagi.
bagi pun habis bayar bil itu ini je tupun tak cukup!

bukan tak bersyukur tapi bagilah pada yg BETUL2 TAK MAMPU je!!

KEMBALIKAN SUBSIDI RAKYAT!!!!


#gst2017
#subsidirakyat
#minyakmasaknaikharga
#minyakpetrolmahalpadahalnegarapengeluarminyak
#rakyarterhimpit 
#nobr1m 
#kembalikankesenanganrakyat
#janganyangatasjenaksenang

2 comments:

Rakan Google+

Rakan Blogger