MENU POPULAR DI ASRAMA MENGGAMIT KENANGAN - Denhanda

24 Jun 2016

MENU POPULAR DI ASRAMA MENGGAMIT KENANGAN




Ikan jaket ni MG ingat2 lupa lah!
tapi rasanya ada.. 
tapi dulu semua menu sedap! nyum2!!



Nasi ayam setiap hari jumaat 
selang2 dgn nasi tomato 



kari sayur ni dgn ayam goreng
hari selasa kot tak silap



ini asrama MG dulu tak pernah plak bagi rasanya
tapi adela spare kot2 minum petang tak cukup ke ape .
tapi tkde dalam menu utama 



Ayam masak merah ni dgn nasi tomato tak silap 



yang ni hari jumaat ! and kadang2 hari nak cuti sekolah mmg dema (dewan makan) provide aiskrim 



sawi kosong ni tak sure plak lah!
rasa mcm takde dlam list menu 



ini pun tak sure sebab MG tak suka masak kicap 
huhu




yg ni sedap!
even kdg2 tak sedap tp bg MG sedap!
dgn kcg pjg dia yg dh lembut sbb msak lama sgt ! haha..sedap!!



so, sekolah korang plak mcam mana?
MG dulu sekolah SEMSAS! 
korang?

No comments:

Post a Comment

Rakan Google+

Rakan Blogger