BUMI SEMAKIN BOGEL DUNIA SEMAKIN DALAM BAHAYA - Denhanda

23 May 2016

BUMI SEMAKIN BOGEL DUNIA SEMAKIN DALAM BAHAYA




korang semua faham  tak gambar kat atas ni.
rasa mcam kesian sgt tapi tak boleh nak buat ape ape.

kalau kt KL ni memang tanah sekangkang kera pun diorang nak tarah build up bangunan.
pegi kampung2 baru lah dapat tgk hutan.


hutan hutan pun habis dah diorang tolak .

dah tu mana tak jadi BANJIR KILAT nye.
baru setenagh jam HUJAN LEBAT tak berenti cuba tengok longkang2 semua penuh naik air yg keruh.


rasanya kena stop dlu development.

kena solution dulu benda ni 
kalau tak nanti mesti buruk akibatnya.
allhualam.

No comments:

Post a Comment

Rakan Google+

Rakan Blogger