BUAT KEDAI DOBI MODAL MURAH AREA KL - Denhanda

19 Apr 2016

BUAT KEDAI DOBI MODAL MURAH AREA KL



MG rasa semua dah alert pasal DOBI layan diri ni .

mesin basuh yg guna duit syiling/duit kertas tu.

dulu masa MG belajar guna duit syiling tapi sekarang dah ada duit kertas.

lagi mudah lah sebab syiling kan susah nak dapat kan?

now MG nak cerita pasal DOBI LAYAN DIRI ni.

BISNES DOBI LAYAN DIRI memerlukan modal yg tidak boleh di anggarkan 

KOS bergantung kepada JUMLAH MESIN BASUH yg nak di pasang dan juga SEWA TAPAK (jika ada sewa tapak).


so, sesiapa yg berminat untuk menggunakan PERKHIMATAN PEMASANGAN DOBI LAYAN DIRI ni , boleh hubungi 


En. Zaipul - 

Pn, Shikin - 014-9130342


Jika anda berminat nak pasang dan berminat dengan bisnes ini tapi tak tahu macam mana.

kita boleh detailkan.


PROMOSI PEMASANGAN DOBI LAYAN DIRI DI HOMESTAY!!!


Untuk pemilik HOMESTAY kawasan berikut, kami ada HARGA PROMOSI nak berikan kepada anda!!


1. Seluruh kawsaan Negeri Sembilan

2. Seluruh Kawasan KL
3. Seluruh Kawasan Selangor
4. Seluruh Kawasan Melaka


contoh pemasangan dobi layan diri:


















ROI dobi layan diri ni rata rata dalam sebulan kita dah boleh dapat semula.


siapa yg pernah cuba dobi layan diri ni shj yg tahu berapa banyak income tepi yg boleh dapat dari dobi layan diri ni.

yg tak pernah cuba tu dan nak cuba boleh hubungi kami.



Update 17 mei 2016


Kami juga boleh buat kedai dobi starting modal RM80k sampai maxmixum !


*dobi playground
*dobi hipster
*dobi library
*dobi cafe 


semua boleh!

berminat boleh hubungi 
Puan shikin - 0149130342 ( untuk quotation)





No comments:

Post a Comment

Rakan Google+

Rakan Blogger