11 HARI KUTIP 8 JUTA!! - Denhanda

15 Mar 2016

11 HARI KUTIP 8 JUTA!!




selalu nya kalau kutip kutip ni cerita wayang lah

yelah takan nak kutip2 duit tepi jalan kan?

and ni takde cerita kena mengena pun dengan MLM ye .

and biasanya kalau meletup2 ni cerita hindustan ke cerita cinta melayu or cerita seram

tapi kali cerita kartun beb! ye!! cerita animasi boboiboy!!

cecah rekod dalam 11 hari tayangan kutip 11 JUTA!!!

wow sangat kan?


MG belum tengok lagi cerita ni and tak rasa nak pergi tengok pun sebab takde budak2 yang ajak nak p tengok . huhu


korang yg besar ni p tengok bawak anak2 kan?

korang rasa kutipan cerita ni sebab ramainya kanak kanak or memang orang tua pun minat cerita BOBOIBOY ni jugak??






hahaha..


tak di nafikan sebab MG pun kadang2 tertengok jugaklah BOBOIBOY ni bila anak2 buah duk berlonggok depan tv tu kan?


so, pendapat korang yg dah tengok cerita ni .

best ke?

ke sebab budak2 je korang pun terpaksa tengok?


nk suh budak2 komen mmg best je jawapan nye sebab kartun kan? huhu


any komen?

No comments:

Post a Comment

Rakan Google+

Rakan Blogger