KES REMEH BERCERAI DI MALAYSIA - Denhanda

15 Jan 2016

KES REMEH BERCERAI DI MALAYSIA




Jodoh ajal hidup mati memang kat tangan tuhan 
tapi kita di minta berdoa agak benda2 yang negatif tidak terjadi pada diri kita

contoh macam kes cerai ni.

ni adalah kes kes yg remeh yg memang dah taknak duduk sebumbung tu pasangan ni reka cerita kot.
sebab kalau matang dan masih lagi sayang takde pun benda2 remeh2 ni nak keluar bagi penyebab cerai kan?





nauzubillah

MG doakan pasangan yg berkahwin dilindungi dan bahagia hingga ke syurga .

No comments:

Post a Comment

Rakan Google+

Rakan Blogger