FISHBALL DARI DAGING ULAR SAWA - Denhanda

14 May 2015

FISHBALL DARI DAGING ULAR SAWA

Dah nak tidur dah tapi saje jelah scroll tengk apa citer pelik2
tetiba jumpalah memang pelik betul 
fishball dari isi ular sawa??
haha
tak tau lah nak gelak ke nak geli ke nak nangis
sebab sedap gila kot fishball!
haha
ntah2 MG dah berkepal telan isi ular sawa

tengok depa ni siat2 kulit ular sawa ni selamber je
patutlah pupus

memacam nak dibuatnya =.=





then?
camne?
sampai ke benda ni kat malaysia?
dah makan ke kita isi ular sawa?
haha 

8 comments:

  1. Iyyakkk.... sejak dgr memacam, mang xpernah beli lg fishball

    ReplyDelete
  2. xtau la tu MG . shahril pun ade jgk dngar berita nii .. hmmm . mungkin ura2 yg mengatakannya, mungkin x btol citerr niii . sedap gile kut fishball .

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulaaaaa
      mhal kot ular sawa
      myb jdi abalon kot na :)

      Delete
  3. Ngeri & goli tekan eden ni hah membayangkan ular sawa. Nampaknya dari segi makanan kena berhati2. Mana yang boleh mungkin kena buat sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula psal
      mkn sayur jelah :)

      Delete
  4. iehhhhh.. tengok gambar ular sawa yg bnyak2 tue pun dah meremang bulu roma...
    loya plak rasa..

    ReplyDelete

Rakan Google+

Rakan Blogger