AZANIS SCAR SERUM MURAH BERKESAN HILANG PARUT - Denhanda

17 Mar 2015

AZANIS SCAR SERUM MURAH BERKESAN HILANG PARUT

korang ada masalah parut?

parut dah bertahun tak nak hilang?

parut bersalin?

parut kemalangan?

parut percik minyak panas??

dah macam macam cuba tapi tak berkesan?

nah cuba try AZANIS SCAR SERUM


SEBOTOL RM70 SM RM75 SS

  
JAP!

ADA PROMO PRICE

SEBOTOL RM70 SM RM75 SS



SEBOTOL RM44sm RM54ss JE!!!


BELI 2 RM82sm RM92ss SHJ!

FREE POSTAGE

WASSUP "AZANIS SCAR SERUM"

 ke 

014-9130342

SEMENTARA STOK MASIH ADA


Anda ada Masalah PARUT susah nak hilang...?
"Ini dia penawar yang telah membantu hilangkan parut ramai orang di luar sana seperti anda!"

Dengan Azanis Scar Serum hanya disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari sudah cukup untuk menghapuskan parut tegar yang ada pada kulit anda. Kandungan anti oksidan yang tinggi membantu untuk hasilkan sel kulit yang baru dan sihat.
 Walaupun 10 tahun kesan parut yang ada pada kulit anda, dapat hilang dengan mudah.

Hanya semudah sapu sahaja pada kesan parut baru atau lama dalam masa kurang dari 1 bulan anda boleh lihat kesan parut akan pudar.

99.9% pengguna berikan ★★★★ pada Azanis Scar Serum selepas lihat kesan parut tegar hilang macam tak pernah ada parut.

Diluluskan KKM, diyakini halal serta dijamin berkesan.

Bagaimana Azanis Scar Serum mampu hilangkan kesan parut yang luarbiasa?
Azanis Scar Serum memang dikenali sebagai serum hilangkan parut. Secara amnya Azanis Scar Serum membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal. Satu lagi kelebihan Azanis Scar Serum adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

Formulasi yang reka khas ini sesuai bagi jenis kulit yang berikut :-

 Kulit berminyak

Kulit berjerawat bengkak dan bernanah.

Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin)

 Mereka yang pernah menggunakan produk Hydrokuinon & Merkuri kerana lapisan
Asid Matel kulit telah terhakis (Kulitnya sudah nipis)
.

Siapa yang perlu Azanis Scar Serum?
Lelaki & Wanita yang mempunyai masalah parut pada kulit walaupun kesan parut lebih 10 tahun.

Azanis Scar Serum juga dapat membantu selesaikan masalah Regangan kulit, Warna kulit tidak sekata, Penuaan kulit dan juga masalah kulit kering.

SOALAN BIASA 

Bila kesan awal boleh dirasai?
Kesan adalah bergantung pada tindakbalas individu. Tapi secara puratanya, ia mengambil sekitar 30 hari untuk anda lihat kesan yang ketara!

1 Botol boleh tahan untuk berapa lama?
1 Botol Azanis Scar Serum boleh bertahan selama 30 hari.

Adakah Azanis Scar Serum ini halal?
Ya! Pengilang kami telah mendapatkan kelulusan halal dari JAKIM. Anda boleh guna Azanis Scar Serum tanpa ragu-ragu!

Bagaimana cara penggunaannya?
Azanis Scar Serum begitu mudah digunakan. harus disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari. Pada parut baru, Azanis Scar Serum harus disapu hanya apabila luka telah sembuh, dan tidak boleh digunakan pada kulit yang luka.

Adakah ada had umur bagi pengamalnya?
Ia boleh diambil oleh setiap orang lelaki dan perempuan tanpa had umur.

Adakah barang dijamin sampai selepas dibayar?
Semestinya! Penghantaran akan dijalankan setiap hari Isnin,rabu dan Jumaat. Kami menggunakan perkhidmatan PosLaju.

Barang anda dijamin sampai dalam masa 1-3 hari selepas ia dipos.



TESTIMONI AZANIS SCAR SERUM 


























PARUT JERAWAT?
PARUT LUKA BERSALIN?
PARUT MINYAK PANAS?
PARUT KEMALANGAN?
PARUT DAH LAMA KAT BADAN??


NI LAH JAWAPAN NYA :





SEBOTOL RM70 SM RM75 SS


JAP!

ADA PROMO PRICE 


SEBOTOL RM44sm RM54ss JE!!!


BELI 2 RM82sm RM92ss SHJ!

FREE POSTAGE

WASSUP "AZANIS SCAR SERUM"

 ke 

014-9130342

SEMENTARA STOK MASIH ADA


BORONG BARANG KECANTIKAN DENGAN MG

SEMUA MURAH PASTI ORIGINAL 

LAWATI FANPAGE PRODUK KECANTIKAN MG <<------klik sini


SENARAI HARGA DROPSHIP. 

WHATSAPP 0149130342 UTK ORDER.

SEMUA HARGA X TERMASUK KOS POS

AL RAZI RM25
ALPHA ARBUTIN SOAP RM8
ALOEVERA GEL FOREVER RM72
ALOEVERA LIPSTICK 1PCS RM6/ 1 DOZEN RM44
AMIRNA PLUS TABLET RM31
AMY MASCARA LOVELY BB CREAM RM50
AMY MASCARA MIRACLE WATER RM35
AMY MASCARA MINERAL BRUSH RM35
SET AMY MASCARA 4 BRG RM140
AMYERA BEAUTY FLAWLESS RM50
ANGLE PINK RM45
ARJUNA KASEH RM47
AURAMEN SOAP RM45
AURAMEN SKINCARE RM67
AURAMEN TURBO RM98
AURAWHITE BUBBLY RM60
AURAWHITE GLUTACOLLAGEN RM92
AURAWHITE STEMCELL RM150
AURAWHITE SKINBEAU WHITENING CAPSULE RM52
AURA BABIES SAKURA RM30
AURORA KAPSUL MUTIARA RM50
AURORA SX RM55


LAGI? KLIK SINI >>>PRODUK KECANTIKAN MG<<<

20 comments:

  1. macam menarik ni kalau cuba di kesan parut pembedahan ni...

    ReplyDelete
  2. parut jahitan pun hilaaang..
    terbaik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kita ikhtiar kan :)

      Delete
  3. kalo chicken pox yg baru sebulan baik akn hilang tak kesan parut di muka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh cuba
      dalm 2 minggu parut dah pudar
      kena rjin sapu
      sapu sebelum tidur or lepas mndi

      Delete
  4. Sis.. kalau keloid boleh guna x?

    ReplyDelete
  5. Sis klau nk pkai serum nie kne brhnti pkai produk kcntikn ke ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. no dear
      serum ni untuk parut
      so, pakai untuk hilangkan parut2 kat seluruh badan

      Delete
  6. Sis serum ni mmg tuk parut je ke..klu jerawat baru tumbuh atau jerawat da pecah boleh pakai juga ke..

    ReplyDelete
  7. Kalau parut bekas jerawat mcm open pores boleh sembuh x?

    ReplyDelete
  8. Saya dah gunakan serum Azanis ni .. memang berkesan hilangkan parut-parut kudis kat kaki anak saya ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup
      kalau serasi mmg parut2 hilang cepat mcm xpernah ada parut :)

      Delete
  9. Jeragat bole hilang ker?

    ReplyDelete
  10. Sis kalau pakai azanis ni, pastu xbole pakai krim muka mcm biasa ke?

    ReplyDelete
  11. krim ni mcm krim ubat dear
    rasanya better pakai serum ni shj
    pakai lepas mndi ptg/mlm
    atau sebelum tidur

    ReplyDelete
  12. Sis kalau i ada parut chicken pox dah 6 tahun boleh hilang takk?

    ReplyDelete
  13. terimakasih atas informasinya gan, saya mencari informasi tetang jerawat yang selalu mengganggu penampilan wajah.
    .

    ReplyDelete

Rakan Google+

Rakan Blogger