Ovi Spa Kurus Hanya Rendam Kaki [Korea Trend Murah Ori] - Denhanda

26 Nov 2014

Ovi Spa Kurus Hanya Rendam Kaki [Korea Trend Murah Ori]



HARGA SEKOTAK RM70
POSTAGE RM6 SM RM10 SS

PROMOSI !!!!!
3 KOTAK RM190 FREE POS SM 

TERBARU, PALING HANGAT DI KOREA KINI DI MALAYSIA !!
- Bosan dengan kaedah kuruskan badan yang biasa di pasaran?
- Ingin cuba sesuatu yang unik untuk buang lemak2 tepu berlebihan?
- Jom cuba OVI SPA, satu2 nya trend terkini yang terbukti BERKESAN !
- Rendam kaki, badan berpeluh, lemak cair, toksin keluar, berat hilang 5-15kg sebulan !
- Kembalikan semula bentuk badan IDEAL seperti diidamkan!

BAGAIMANA OVI SPA BERTINDAK?

- Air suam + ramuan istimewa Ovi Spa mengaktifkan dan memindahan haba serta tenaga ke dalam sel-sel badan, khususnya di zon pengumpulan lemak melalui titik refleks kaki.
- Ia meningkatkan metabolisme badan, membantu membakar serta mencairkan lemak2 berlebihan, melancarkan peredaran darah dan membuang toksin.
- Ramuan Ovi Spa juga mengawal penghidratan, memulihkan tisu rosak dan menganjalkan semula kulit, menjadikan nya lebih cerah, lembut dan berseri.

KEHEBATAN OVI SPA :

1. IBARAT URUTAN REFLEKSOLOGI YANG LEMBUT
- Rawatan spa paling selesa dan mewah untuk kuruskan badan

2. HASIL CEPAT DAN BERKESAN
- Ramuan rahsia bertindak pantas melalui titik meridian kaki seterusnya meningkatkan metabolisma dalam badan

3. BEBAS KESAN SAMPINGAN
- Ovi spa bukan dimakan / minum, ia tidak memasuki perut dan TIDAK memudaratkan hati atau buah pinggang anda! Ia juga tidak menyebabkan cirit birit, kehiangan selera makan malah ianya kaedah paling selamat dan sihat!

4. HARGA BERPATUTAN DAN BOLEH DIKONGSI GUNA
- Adakah anda tahu satu mangkuk Ovi spa boleh dikongsi bersama ahli keluarga / rakan lain sewaktu menggunakannya atau bergilir-gilir? Anda berdua akan berkongsi manfaat / keputusan yang sama dalam 1 masa. Sungguh berbaloi! (Pastikan kaki pasangan bebas dari penyakit kulit seperti kudis / luka)

5. FUNGSI 2 IN 1 : SLIMMING & WHITENING
- Semasa merendam kaki anda masih boleh buat rutin lain seperti mendengar muzik dan membaca. Sapukan losyen kegemaran anda sebaik selesai rawatan, dan lihat kulit kaki anda juga cantik terpelihara kebersihan dan kecerahannya!

RAMUAN ISTIMEWA OVI SPA :

- Nuciferine , Catechin dan Gynostemma mengaktifkan enzim lipase dan mempercepatkan peredaran mikro kulit dan proses vena varikos ditingkatkan melalui kapilari darah untuk kesan peredaran darah yang stabil.

- Kafein Silane adalah ejen aktif yang merangsang pertumbuhan semula enzim lipase, menghalang perkembangan sel-sel lemak dan mengubah lemak badan yang berlebihan kepada asid lemak bebas, seterusnya dikeluarkan dari badan melalui peredaran cecair.

- Protein Ikan Laut dan Centella Asiatica membantu merangsang pertumbuhan fibroblast dan tisu penghubung semula serta melindungi serat elastik dan tisu kolagen.

- Asid Askorbik, Ekstrak Mulberry, Vitamin C, Licorice dan Arbutin menghalang penghasilan melanin / pigmen gelap dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit tampil lebih muda dan cerah.

LANGKAH PENGGUNAAN OVI SPA :

1 ) Masukkan satu pek Ovispa foot Mix, dan 10g (2 sudu) Krim Ovispa ke dalam besen.
2) Masukkan air panas bersuhu sekurang-kurangnya 45 ° C. Air panas diperlukan untuk kesan yang lebih baik. Anda akan melihat pembentukan kristal-kristal kecil yang bulat semasa proses tersebut.
3 ) Letakkan kedua-dua kaki ke dalam besen di atas Kristal-kristal bulat tersebut. Satu gelombang haba akan dirasai dari tapak kaki menular ke seluruh badan.
4) Selepas 30 minit, lap kedua-dua kaki anda menggunakan tuala kering dan sapukan krim pelembab harian anda.

** Nota:
- Berpeluh sedikit adalah biasa semasa proses tersebut. 
Jangan tambah air lebih panas jika ia sejuk sebelum waktu proses tamat untuk keberkesanan yang lebih bagus.
- Lakukan rendaman kaki pada waktu malam / sebelum tidur untuk hasil yang terbaik. Ini kerana badan akan dapat berehat secukupnya semasa lena. Badan terasa lebih ringan, segar, melegakan sakit kepala, meredakan stress dan tekanan.
- Memiliki bau herba
- Wanita hamil tidak digalakkan guna produk ini.
- Diluluskan KKM : NOT140603334K dan NOT140603333K

KANDUNGAN : 10 PEK / BOX (10 HARI RAWATAN)


















HARGA SEKOTAK RM70
POSTAGE RM6 SM RM10 SS

PROMOSI !!!!!
3 KOTAK RM190 FREE POS SM 


11 comments:

  1. kunjungan sore gan,, sukses selalu...

    ReplyDelete
  2. dah macam2 inovasi sekarang ni untuk kuruskan badan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah
      rendam kaki je toksid boleh keluar.

      Delete
  3. Singgah lunch kat Spa..rehatkan minda..

    ReplyDelete
  4. macam2 produk kurus skang ni..klu tak jaga makan tak senam tak guna juga.perli diri sendiri sebenarnya.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup!
      betul tu PK
      nk kne kawal makan jgk bila mkn pil krus or rendam2 kaki ni kan :)

      Delete
  5. singgah di kamis petang, lama tak singgah mari, semoga kabarnya baik ya, salam sehat selalu ^_^

    ReplyDelete
  6. blogwalking here :)

    mohon berikan sokongan kepada entri saya, berikan LIKE dan G+. http://murnimohdyusof.blogspot.com/2014/12/jom-aktifkan-mykad.html

    ReplyDelete

Rakan Google+

Rakan Blogger