Sandwich Tak Seindah Rupa [Konfius Nak Gelak Ke Nak Marah] - Denhanda

12 Sep 2014

Sandwich Tak Seindah Rupa [Konfius Nak Gelak Ke Nak Marah]

korang suka makan sandwich?
MG pun sama!
lagi2 kalai inti tuna
memang superb 
kalau dapat macam ni mmg bes 






tapi, yg tgh viral skank adalah macam ni 




aish!
mana kejujuran meniaga ni?
luar elok, dalam hancur 
eish2!
korang ada ke terkena macam ni?

42 comments:

  1. Replies
    1. kalau dh jauh bru bukak
      menapak kat dinding jela kan ? haha

      Delete
  2. kejam giler orang macam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kejam sgt!
      dahla kdg2 roti kerak die tu keras gilaaa T.T

      Delete
  3. keji gila meniaga macam ni...haihhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin yg ni last inti je yg ada kot =.=

      Delete
  4. Macam ni pun boleh meniaga ke ? Hish.

    ReplyDelete
    Replies
    1. org tak napak b4 byr boleh la dia buat mcm ni =.=

      Delete
  5. ini bukan kurang inti,
    ini kurang ajar namanya,

    ReplyDelete
  6. tumpang lalu...
    hisy, buat sendiri lagi sedap kot..hihihi :)

    -Ainniah-
    menowizme.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni jual kt mart tu sis
      kalo buat sndri mmg sedap! :)

      Delete
  7. ade pulak bagi macam tu, kalau Numi dapat yg mcm tu, Numi baling balik benda tu kat dia. huh! (marah ni!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh sabar numi ye :)
      mgkin yg dapat ni je mcm ni yg lain ok kot ..koooot ..err

      Delete
  8. mcm dh kena gigit pun ada sandwich tu..huhu..

    ReplyDelete
  9. Kita suka sandwich tuna...cuma sekarang allergic dengan tuna...boleh tengok aje tak boleh makan..so sad..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaaa..so sad ...
      tkpe2 klo alergic jgn mkn nnti BG jgk yg sush :)

      Delete
  10. Replies
    1. memang nim!
      xbeli dah kalau mcm ni =.=

      Delete
  11. cepat pegi haji orang yang meniaga mcm ni...hehe

    ReplyDelete
  12. Kurusnya sandwich dia.. hahaha... sabar ye. pasnie kalau pegi lagi kedai tu, sound je setepek kat dia... =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. takut nnti bila sound dah tak mcm ni dah hafiz ^__^
      tkpela
      halalkan jelah ni :)

      Delete
  13. lor intinya byk tu saja..sabaq ja la

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha
      tulaaa
      sakit hti geleng kepala tatau nk mrh ke nk gelak PK :)

      Delete
  14. Replies
    1. tgk kecewa
      yg depan tu tatau nk rasa apa .hehe

      Delete
  15. Tengok luar ok...last2 kat dlm mcm yg dah kehabisan inti dah....sabar jer dik...

    ReplyDelete
  16. huhu sabor jela kalo terkena mcm ni..
    hi..baru follow ur blog..sudi2lah kiranya join giveaway blog azie ye :)

    http://aziesuhaimi.blogspot.com/2014/09/like-share-win-herblax-shaklee-for.html

    ReplyDelete
  17. imejin laaa nampak marvelesss.... bukak2 roti tu inti tepi je... perghhh menyumpah jugekkk laaa !! takpe MG, kat "sana" mendapat laaaa diorang kan... ish...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkpela sha
      ni terlepas pndag kot ni :)

      Delete
  18. teruknya peniaga mcm ni... ish3... Tak berkat tau meniaga mcm ni... menipu namanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula
      sampai hti kan?
      sikit sgt =.=

      Delete
  19. Kuang hajo betul org meniaga ni, meniaga kalau tak menipu tak sah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkde rasa ap ke mnipu gak nye kan? =.=

      Delete

Rakan Google+

Rakan Blogger