mesin kupas buah [takde jual] - Denhanda

17 Jul 2014

mesin kupas buah [takde jual]

ni mesin potong buah nenas
selalunya kita leceh nak takik takik nenas tu then nk buang tgh tu yg keras tu lg
pakai mesin ni
just keras atas bawah then tekan kuat
zassss!
siap!



ni plak kupas kelapa
fuh!
jaga jaga tangan kalau korang ada nak try mesin ni kat mana mana tau
memang cepat dan efektif!
mesin ni ada jual
pandai2 la carik
thailand ada kot ni



tadi kupas kelapa kan?
ni plak cara mudah nak minum air kelapa
tayah nak susah2 nak potong semua . belah der
kerat sikit je then cucuk!
siap!
subhanaallah! kepandaian yg kau kurniakan untuk kemudahan kita semua .

5 comments:

  1. hu hu hu, tak dapat nak tengok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. reload blik sis.
      tgk ok je ni :)

      Delete
  2. Senang betul pai mesin ni. Kalau deorang ni kepala bisnes, mesti dieorang boleh untung banyak

    ReplyDelete
  3. owner tanak jual pulak... kang ada org tiru baru nganga... katanya nak pakai sorang2...

    ReplyDelete

Rakan Google+

Rakan Blogger