Lagi pencabulan hak pengguna [roti sunshine jijik] - Denhanda

14 Jul 2014

Lagi pencabulan hak pengguna [roti sunshine jijik]

tak yah cakap banyak .
kita layan gambar je.
kilang kat jalan kuala kangsar, ipoh.

Kilang Roti Sunshine Yang Jijik Di Ipoh (7 Gambar)

Kilang Roti Sunshine Yang Jijik Di Ipoh (7 Gambar)









dah tutup ke dah kena ambush ke belum MG belum lagi dapat pengesahan ..
tapi nila keadaan 'kilang' roti sunshine 
macam mana kotor2 macam ni ea
pekerja nya semua bangla/pakistan/indon jugak ke ?


ni roti sunshine kalau sape tak perasan macam mana packaging dia



elok kan? gebu putih nampak sedap tp kilang mcm ni
agaknya mmg kena tmpt kotor2 kot buat benda2 ni ..*tgn kt bahu mata ke atas* huhu 

17 comments:

  1. Replies
    1. betul
      skank dh trik blik sijil halal sunshine

      Delete
  2. tak pernah lagi mkn roti ni..huhu..reject

    ReplyDelete
    Replies
    1. betu..
      MG pun tak pernah mkn lg tp tatau la kalau sandwich yg beli kt kedai tu ..
      allhualam .

      Delete
  3. Replies
    1. kan?
      geli....
      tp result roti bersih ..huhu

      Delete
  4. x pernah jumpa roti ni..tapi kalau terjumpa lepas ni, kena reject awal2

    ReplyDelete
  5. Kotornya.. nasib baik tak pernah makan roti nie..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus la kalai xpernah makn :)

      Delete
  6. hm.. gelinya.. diorg ni senang2 je buat bnda macm tu nak bagi orang makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul
      tak kesah pon kan kotor2 mcm ni

      Delete
  7. Anonymous15 July, 2014

    Napa letak gambar roti Gardenia sekali? Sunshine tu company cina.. Gardenia .. melayu punya

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh roti tu amek kt gugel je..terambek skali gmbar nyo ..huhu

      Delete
    2. Silap tuu.....sunshine cina ipoh punya gardenia cina singapore punya harap maklum

      Delete
  8. Sampai ati buat pengguna camtu...kasi saman jer biar serik

    ReplyDelete
    Replies
    1. sijil halal dah kena tarik tapi kilang tatau la berjalan ke tak lg

      Delete

Rakan Google+

Rakan Blogger