Cikgu Apa benda ni [ngeri] - Denhanda

14 Jul 2014

Cikgu Apa benda ni [ngeri]

video


mana ada dah cikgu buat macam ni dah
kalau buat camni silap2 duk lokap 
kan?
ke ada lagi kat sekolah korang praktik menda ni
semua sekolah dah simpan dah rotan2 ni

masa dedulu MG ingat penah kena sekali je rasa
sebab tak siap homework english
tapi bukan MG sorang tau!
semua orang kena sebab ....
sebab nye kami semua tak tahu macam mana nak buat . hahaha

1 comment:

  1. belum pernah lagi kena rotan masa skolah dulu

    ReplyDelete

Rakan Google+

Rakan Blogger