akak mengamuk kete baru kena langgar[maki org tua] - Denhanda

15 Jul 2014

akak mengamuk kete baru kena langgar[maki org tua]



amboi akak ni ..
tau la puasa ...tau la org tua tu langgar kete awak tp tayah la mcm ni sekali
bukan sengaja kak
eish
yang lain tu tengok je ke akk ni mengamuk?
tologn la leraikan lainkali
jgn sampai akk ni bukak mulut cakap bukan2 kan?
akak ni tgh marah 
mungkin ada yg tak kena sebelum kete kena langgar
dah kete kena langgar betambah mendidih la hati dia 

sabar ye kak
and for us, ini jadikan pengajaran
lenkali cakap elok2 ea
tamau marah2 mcm ni .

kalau org tua tu mak ayah akk 
kena maki2 hamun mcm ni sebab tak sengaja
apa perasaan akk? angin la kan?

and kalau org tua tu mk ayah kita . kita hangin jugak kan?
org tua
please respect.
tatau la sebelum kejadian ni ada benda lain yg terjadi tapi kalau kita cakap baik2 insyaAllah semuanya ok.

6 comments:

  1. Bila amarah menguasai diri maka hilang la sifat kesopanan yg ptt ada pada seorang wanita..

    ReplyDelete
  2. hehe...
    akk ni skank sure tgk berkecamuk sbb video die mnjdi viral
    byk jgk org kenal die
    org msia kalau stalk cpt aje...smpi ke akal umbi ...huhu

    ReplyDelete
  3. hilangnya budi bahasa budaya kita....
    hilangnya kesopanan dan kesusilaan kita...
    hilangnya adab dan etika kita...

    sungguh memalukan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. trending skejap di mse bulan ramadhan
      bila dah hilg sabar ..naik hantu cmnila
      tp kiki dah mntak maaf dah :)

      Delete
  4. Hmmm semoga orang tak hentam perempuan ni teruk-teruk. kesian jugak walaupun tindakan die tu memang tak patut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul!
      mmg tindakan dia tak wajar tp die pun xpkir ap dia cakap tu

      Delete

Rakan Google+

Rakan Blogger