jom tukar minyak masak - Denhanda

24 Jun 2014

jom tukar minyak masak


sokong minyak melayu 

Sokong minyak masak Melayu
1. Saji -Felda
2. Tiara -Felda
3. Alif -SimeDarby
4. Olife -SimeDarby
5. Adela Sunflower/Canola -Felda
6. Cap Tiga Udang (Jenis Paket – Felda)

Boikot minya masak Cina:
1. Seri Murni Cina
2. Buruh Cina
3. VeSawit Cina
4. VeSoya Cina
5. VeCorn Cina
6. Knife Cina
7. Naturel Cina
8. Daisy Cina
9. Fan Cina
10. Red Eagle Cina
11. Neptune Cina
12. Krystal Cina
Jom kita sama sama bantu SHARE sebab ramai orang Melayu yang masih tak tau produk mereka sendiri dan masih membeli minyak cina.
Kalau tak jumpa juga minyak masak Melayu, boleh beli minyak masak cina tu tapi pastikan beli di kedai runcit Melayu/Acheh. Sekurang-kurangnya duit anda terkena juga pada orang Islam. Dapat juga salur duit tu pada orang Melayu.

kat kampung MG kedai runcit 1 je
1 tu cina
kalau raya cina dia tutup mmg kami 3 perumahan kat situ keluar pekan sikit kalau nak beli bawng nk masak nasik goreng .huhu
sadis kan?
MG ada plan jugak nak bukak kedai runcit mcm KK kat tmpt MG tu
tgkla mcm mne nanti
insyaAllah. moga dipmermudahkan dan mohon doa kalian .

bukan nak racist tapi nak naikkan jugak bisnes2 kamu melayu islam ni ... kan kan??

PRODUK KECANTIKAN DENGAN HARGA KASIH SAYANG ----->>  klik sini


2 comments:

  1. Sy guna cap aliff... Tapi biasa tak tetap.. Tukar2...

    ReplyDelete
  2. erkk seri murni cina punye ke.. ingat kan melayu

    ReplyDelete

Rakan Google+

Rakan Blogger