Gadis OKU Pilihan Lelaki - Denhanda

4 Jul 2013

Gadis OKU Pilihan Lelaki

sesak2 cmni cmna nak melintas
ada 2 orang .
sorang laki sorang perempuan.
nak lintas jalan.

pegang tgn nak lintas.
si laki takut yg si perempuan tak lepas nak melintas.
ditariknya bersama.
tiba2 perempuan menjerit kerana kereta hampir dgn mereka.
tapi
mereka selamat sampai ke seberang jalan

tekedek kedek mcm ni mmg kalau kena langgar jgn nak salahkan kereta ..haha


P  : awk ni!! kalau sy kena langgar tadi macam mana??
L  : sori la..tapi tak kena kan?

P  : memang la kalau kena tadi?? tak ke saya patah kaki ke ape ke? nanti OKU sy..
L  : kalau awk OKU lagi senang hidup sy

P  : awk mmg tak syg saya!
L  : bukan, takdelah sy nak risaukan awk kena kebas dgn org lain.

always holding your hand


hahaha!
ayat manis laki.
boleh percaya ke macam tu?
guys? girls?
any opinion??


#cerita ini bukan rekaan tp ayat tu tak tahu dari hati atau dari mulut lelaki shj ...haha

10 comments:

  1. hahaha boleh percaya kalau laki cakap camtu..tah2 lari dulu..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.
      ntahla. rmbut sma hitam hati lenlen.
      azizah rsa boleh percya ke ? huhu

      Delete
  2. baguslah kalau apa yg lelaki tu cakap betul..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau betul bertuahnya gadis tu.
      kalau laki kaya xpela nak bela.
      kalau cecukup mkn.

      ermmmmm..berat nak cakap sanggup bela OKU kan? haha!

      Delete
    2. kalau lelaki kaya pun kadang2 bukan mereka yg bela,mereka upah org gaji utk membela,bnyak duit la katakan..tapi kalau betulah ada lelaki yg sanggup jaga ppuan OKU itu, satu dlm berjuta..hihi hargainya

      Delete
    3. aah! memang 1 dalam sejuta.
      bertuah sgt perempuan OKU tu.
      tp ni situation mereka da kenal dlu bru jdi OKU.
      mungkin dah cinta mati sanggup kot.
      eh ntahla.
      hahaha..

      mungkin cerita dongeng pari2 indon boleh kot..hahaha

      Delete
  3. wuuuu... kalau cinta sejati betui kot.ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wuuuuu...ade ke cinta sejati bila kaki dah patah then the bf baru nak mula hidup.
      haha.

      untung badan :P

      Delete
  4. haha..yela tu..kalau dak OKU berbunga-bunga la diorang..tapi kalau jenis yg setia, betul la tu apa2 pun sanggup. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela.
      ni jenis cinta mati ni kot.
      ade je laki yg setia mcm ni.
      lg senang katanya kalau dia smpan je wife je dlm rumah .
      jenis lelaki cemburu buta

      hahaha :)

      Delete

Rakan Google+

Rakan Blogger